Vi gick

Busfabriken blev det och Miliam tyckte det var skoj,
även om han fortfarande är lite liten för att förstå och utnyttja hela stället.
Efteråt fick vi skynda till passet och det blev tajt pga alla bilköer. Men det gick!
Väl där, efter all stress, så får vi en sjukt dålig instrukstör.
Vi gjorde det man inte får göra, som är absolut förbjudet, men vi gick.
Både jag och Emelie blev så besvikna så vi var tvugna.
Men vi körde halva och det fick räcka idag.
Vi undrade varför det var så några som kom till passet, det brukar vara massor.
Och det var fler än vi som gick faktiskt.
Tummen ner. Men det är bra, då vet vi det tills nästa gång!
Imorgon ska vi försöka klämma in en promenad innan jag åker.
Vi får peppa inför nästa vecka istället!
 
Idag har Miliam bara sovit 30 min på förmiddagen och en timme från 12-1,
men han somnade i bilen hem från träningen då kön var enorm.
Nu har han fått sin välling och vi ska lägga honom inför natten :)
Nu i helgen får vi väl se hur det går med dom nya sovrutinerna,
kan ju vara svårt att hålla då vi kommer åka en del bil.
 
 
 
 
Haha! Elefanten kom fram och hälsade på grabbarna och jag fick deras miner på kort!
Vi bar fram Miliam till honom, men det var inte så populärt!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0