Vild bebis, nya kuddar, syskon och gott the

Ja, ungefär så kan man samanfatta dagen :) Från början till slut,
Miliam har kört all in hela dagen!
Märks att han börjar bli stor och mer "barn" för varje dag som går.
Det känns såklart underbart, men för första gången längtar jag tillbaka tll bebistiden.
Jag vill inte byta och jag ser verkligen fram emot att Miliam ska växa upp och allt som hör till det.
Men för första gången har jag ägnat en liten tanke på ett syskon till Miliam.
Inte nu, inte snart, men en tanke. Jag har aldrig tänkt så förut.
Jag har inte funderat över ett till barn någon gång under detta året,
mer än att jag vet att vi vill ha fler barn.
Men nu kom tanken, vilket kändes både märkligt, mäktigt och pirrigt.
Jag tror det faller sig naturligt att tanken kommer när bebisen blir mer och mer barn
och man inser att den tiden är förbi och inte kommer igen förens man skaffar ett syskon.
Tanken kändes bara så konstig på något sett, eftersom jag bara haft Miliam i tankarna i 11 månader.
Men inget syskon på ett bra tag, så pappa du behöver inte sätta maten i halsen än :) Vänta med det.
 
Idag lunchade vi på stan, köpte nya kuddar till sängen och soffan och väl hemma har vi donat med det.
Miliam somnade så gott vid flaskan och nu ska jag och Jimmy kika en film :)
Men först ska jag göra mig en kopp the!
Vi hörs mer imorgon!
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att tanken kom för mig oxå vid den tiden, man vidgar tankarna bit för bit....även om varje barn alltid har sin plats i hjärtat och tanken <3 <3
Gose bilden visar lillprinsen i sin mammas leklåda när du var lillprinsessa <2 <2 <2

2012-10-14 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0