VisionBoard

Jag tänkar på framtiden varje dag, oftast bara för att det är kul!
Här hemma pratas det ofta om framtiden, drömmar och amitioner.
Både för oss själva, kring Miliam, för vårt förhållande och som en familj.
 
Vi är absolut inga människor som klagar på livet.
Inte så jag menar nu.
Vi har gått igenom mycket skit utan att gräva ner oss speciellt djupt.
Vi uppskattar minsta lilla, men strävar efter mera!
Jag är lycklig i det livet jag lever nu, men vet vad jag skulle vilja lägga till och ta bort.
Jag tacksam och glad över vad vi lyckats skapa ihop men också helt själva, var för sig.
Vi har kommit så otroligt långt sen vi träffades.
Och vi har kommit längre, sen vi fick Miliam, än vad jag någonsin kunde drömma om.
Så jag är verkligen nöjd med mitt liv. Men jag slutar inte kämpa och drömma.

Att uppnå det som man länge strävat efter ger en sån fantastiskt otrolig känsla!
Stora saker som små saker.
När man tar emot slutbetyg som man är nöjd över, köper något man länge velat ha,
får jobbet man suktat efter, träffar vänner man saknat, äter maten man varit sugen på,
kommer iväg på en resa man länge planerat, lyckas flytta till lägenheten man vill ha osv.
Jag och Jimmy har länge pratat om att komma iväg bara han och jag,
och att vi då skulle vilja bo på hotell, äta en stor brakfrukost och gå på massage.
Igår gick allt vägen och eftersom vi kämpat hårt både med jobb och känslomässigt
för att komma dit så ger ju upplevelsen ett sånt enormt lyckorus och boost för självförtroendet!
 
Så, eftersom jag har ett x antal miljoner tankar snurrandes i huvudet hela tiden,
så tänkte jag att jag kunde få ner dom på papper för att underlätta för både mig och Jimmy:p
Alldeles nyss satt jag och skissade lite på en visionboard för mig själv.
Jag har så många drömmar och ambitioner så jag valde dom som ligger närmst just nu!
Bilderna talar väl ganksa bra för sig själva!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0