Bilbarnstol

Vi har precis kommit hem, för vi har varit iväg och handlat lite nödvändigheter!
Bla en ny bilbarnstol till Miliam och en ram till kortet jag förstorade upp förra veckan!
Jag har ju inte visat den än, åh det är så fint :)
 
Vi stog och velade ett tag bland alla bilbarnstolar, men det känns som vi valde rätt :)
Vi tog den som personalen i butiken rådde oss att ta.
Nu ska bara bilen lagas så att vi kan börja anväda den!
Men imorgon kommer mamma och Jonas och då ska karlarna fixa med bilen.
 
Jimmy åker snart till jobbet och jag har ingen planer för kvällen.
När Miliam har gått och lagt sig ska jag tända ljus och sätta mig framför tvn.
Det är ju en plan, i och för sig.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0