Älskar regnet!

Ja, det är precis vad jag gör! För då är inte våra hemska grannar ute med sina skrikande barn.
Det enda dom gör är att skrika på varandra.
Jag hade inte ens ägnat en tanke åt det om det bara var 2 timmar om dagen.
Jag hade kanske stört mig lite mer om det var 3 timmar om dagen.
Men seriöst, det är hela dagarna! Och jag blir så arg!
Och det som stör mig är att Miliam alltid vaknar av deras gormande! Jämt.
Även om fönstret är stängt så hörs det så väl.
Så idag, när regnet öser ner, får Miliam sova ostört på balkongen :)
 
Sen måste jag få tacka du fina människa som skrev en så otroligt värmande kommentar.
Jag blev helt chockad och jag vet inte riktigt hur jag ska svara dig, mer än med ett enormt tack.
Det är bra människor, som du,
som lägger ner några minuter av ditt liv på att skriva värmade ord till en annan människa,
som jag riktigt beundrar. Otroligt fint gjort. Tack igen! :)
 
 
.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0