BBcream

Ni har säkert, precis som jag, hört massor om BBcream-produkterna?
Jag kan säga såhär att dom är magiska!
Eller den jag kör på iaf, det är den enda jag provat.
Men den har allt jag vill ha, så jag stannar vid den!

BB står för Blemish Balm och det främsta användningsområdet
från början var mot ärr och brännskador!
Den motverkar porer, reparerar huden, ger ett otroligt lyster,
innehåller solskyddsfaktor och motverkar rynkor.
Den är riktigt bra för att få ett naturligt resultat!
Jag älskar den, verkligen. Jag har bara den och sen lite solpuder/highlighter!
Det ser inte ut som att man har smink och det känns inte så heller!
Men ändå täcker den bra och gör underverk för huden.
Har ni inte provat så måste ni göra det! Lova!?

Jag anväder nr 2 (medium) Jag köpte min på kicks och den kostade 129 kr.
Kommentarer
Postat av: Mussli

jag som haft problem med min hy oerhört länge och inte hittat någon kräm till ansiktet, är nu överlycklig när du introducerat denna produkt för mig !!!....TACK <3

2012-09-06 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0