Effektivitet

Tjosan!
Vi har nyss kommit tillbaka hem efter stohandling, lunch på stan och BVC :)
Det var dags att fylla på kyl och frys så efter moppning av golvet for vi iväg.
När vi väl var klara var vi så hungriga så vi bestämde oss för att äta lunch.
Jimmy tog lasagne och jag åt en supergod flundra!
Miliam tog morötter och var helt orange när vi skulle upp till BVC ;P
Allt gick jättebra där, han är 71,5 cm lång och väger 10170 gram!
 
Nu ska jag försöka förbereda mig mentalt för mitt planerade självmord senare ikväll!
Självmord/styrkepass, jag vet inte men det är väl typ samma sak!?
Det var så länge sen och jag är så himla nervös!
Det känns som världens största kliv att gå från promenader tills styrkepass. Gahhh!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0