Ensamkväll

Mamma och Jonas åkte för en stund sen, det tog sin tid med bilen.
Vi har haft en jättemysig dag Miliam har varit toppenglad sen mormor stack in huvudet genom dörren.
Han somnade så gott när Jimmy gav honom välling.
Jag har hunnit med en del onödiga nödvändigheter med lägenheten som legat och väntat.
Saker som är för oviktiga för att priotera men som ändå måste göras tillslut.
Bla bytt batterier i alla klockor som bestämde sig att lägga av på samma dag (!!)
 
Jimmy åkte nyss iväg till en kompis och jag ska kika runt på datorn :)
Imorgon ska vi fira min älskade bror som jag inte träffat på allt för länge.
Det ska bli superkul att ses och att visa pluttrick, såklart :)
Sen lär det dröja igen för han ska ut på praktik som sjökapten!
Är så stolt över honom.
 
Hoppas ni får en härlig fredagskväll, det är ni säkert värda!
 
Gammal bild på oss :)
 
Bror med hans Anna och Zoe i magen :)
 
Finaste bror och finaste Zoe :)
Kommentarer
Postat av: Mussli

Såååå fina och goa kort!!!! <3 <3 <3

2012-09-30 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0