Förskyld

Jaha! Någon hörde min vädjan - och nu är jag tokförskyld!
Synd bara att Jimmy inte är hemma så jag kan ändå inte bara lägga mig under täcket.
Haha, typiskt. Han kommer hem ikväll.
Miliam krånglade inatt. Vet inte varför, bara en dålig natt. Också typsikt.
Sånt här kan göra mig lite bitter.
Men det är bara att ignorera huvudvärken, trotsa halsontet och snyta näsan!
Miliam är på toppenhumör idag och det ska han få fortsätta vara :)
 
Vi tog oss ut på en långpromenad för att andas lite frisk luft samt fördriva tiden.
I den åldern Miliam är så är det ganska opraktiskt att vara hos folk som inte har småbarn.
Det finns saker att få tag på överallt! Så promenader är perfekt. 
 
Nu är det lunch!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0