Fullt ös medvetslös

Oh, herregud. Nu är jag helt slut!
Det har varit en underbar dag med finaste Jessica och sötaste Thea.
Vi har hunnit med massor, men nu när jag sitter här så känns det som att jag nyss klivit upp.
Vi har busat och lekt i massor!
Har massor fina kort, men batteriet tog slut så lägger upp allt imorgon.
 
När Miliam och Jimmy sov så passade jag, Jessica och Thea på att åka iväg en sväng.
Vi styrde bilen mot Babyproffsen, oh vilket paradis!
Vi provade, kände, klämde och beundrade massor med fina vagnar!
Vi båda hittade såklart någon vi ville ha. Jimmy är nästan övertygad, men Daniel var lite tuffare.
 
Vi tog även en promenad till affären och handlade lite mat,
sen kikade vi in på Lindex,
och med hem till oss kom ett nattlinne till mig och ett par nya vantar och en mössa till Miliam.
 
 
Plötsligt för en liten stund sen blev jag helt ensam här hemma.
Eller Miliam är ju här, men han sover.
Daniel kom och hämtade Jessica och Thea och Jimmy åkte iväg till en kompis.
 
Nu ska jag fortsätta min spaning efter vagnar, likt varje kväll,
läsa lite bloggar, google lite på inredning och sen TITTA på lite kläder...
 
 
Hjälp mig!!!?
 
 
Kommentarer
Postat av: malin

Helsvart for sure!

2012-09-26 @ 20:09:34
URL: http://elisatoldme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0