God natt

Är helt slut nu!
Jimmy och jag har suttit och pratat framtidsplaner i säkert 2 timmar nu.
Går allt vägen så är jag världens lyckligaste :) Det visar sig, helt enkelt!
Hårt jobb och massa slit, men blir det som vi vill så kommer det garanterat vara värt allt.
 
Hur som helst,
Idag åkte jag, Nella och Miliam med Jimmy, som skulle på möte, till nkpg.
Vi gjorde stan och jag fikade god chai latte och kycklingwrap (gooottt!)
Jag köpte på mig lite krims krams, men annars strosade vi bara runt och hade det gott.
Senare när vi var hemma kom Evelyn och Sheldon förbi och umgicks med oss. Min fina, älskade evelyn.
Oj, vad jag kan sakna våra gamla tider tillsammans. Vi har varit "bästisar" sen vi var 7 år.
Växt upp och gjort det mesta tillsammans. Idag såg jag kort på "lilla" Annie, hennes lillasyster,
jag höll på att sätta i halsen! Så stor hon blivit, inte klokt. Hur gamla är vi egentligen!?
Så tittar man ner och ser sin son titta upp mot Evelyn och så blir man helt rörd. Ja, herregud...
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0