Hård sömn

God morgon!
Inatt sov jag inte bra alls, vilket inte var så konstigt...haha
Efter att ha tittat på X-factor och gråtit en sväng (ja, sånt händer ofta) så ville jag ligga nära Miliam.
Han hade vaknat några gånger innan och varit ledsen så jag gick och la mig ganska tidigt.
Vi la ut en madrass till honom så han kunde ligga på golvet, sen skulle vi göra detsamma för mig...
saken var bara den att utrymmet var ganska så begränsat, kan man säga.
Vi knöcklade ner en madrass som fick ligga mellan Miliams madrass och sängen.
Jag försökte. Låg och anaträngde mig för att somna i säkert 1 timma, men det gick inte!
När jag väl la mig i sängen hade jag så ont i ryggen så då kunde jag inte somna för det.
Och när jag väl somnade så vaknade Miliam och var ledsen. Han somnade om på två röda,
men sen vaknade han några gånger till. Så vid halv 5 la jag mig bredvid honom.
Trångt, hade aldrig funkat hela natten, men jag var så jävla trött så det gick utmärkt.
Ryggen? jodå, jag känner att jag har en iaf!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Attan att natten blev så, fast du kämpade verkligen :)

2012-09-10 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0