Hemma igen

Nu är jag hemma igen!
Efter att Miliam vaknat från sin förmiddagsnap så fick han i sig lite mat
och sen klädde vi på oss och tog en PW in till stan!
Träningskläderna fick åka på för min del, ett bra val då jag blev ganska svettig!
 
Väl inne i stan valde jag att behålla ett par byxor och lämna in dom andra :)
Sen hann jag inte med något mer, för då ringde Emelie!
Så jag gick hem till henne och lilla Milo.
Spenderade hela dagen där, supermysigt, med massa bus och lek!
Milo och Miliam äääälskar att tjattra och busa med varandra!
Superhärligt att se :) Så söta.
Båda barnen prickade också in sina sovtider vid samma tillfälle,
så vi fick tid att prata en hel del :)
 
Sen promenerade vi hem och dom hängde på upp en stund,
men nu är Miliam och jag ensamma igen.
Han har nyss ätit och snart kommer han skina upp som en sol - för Jimmy är påväg hem!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0