Hoppsan

Vart tog den här dagen vägen?
Jag satt i pyamas tills för 1 timma sen! Herregud, vilken seg dag. Usch.
Jimmy ska snart åka och jobba, blä blä blä
Miliam sover och jag har ingen aning om vad jag ska göra när Jimmy har åkt.
Vi kom nyss in från en promenad, vädret är ju underbart!
Blir nog en till promenad när Miliam har vaknat :)
 
När vi var ute och gick så stannade vi till i lekparken så Miliam fick leka i sanden.
Världens sötaste, han tyckte sanden var jätteobehaglig. Det tog ett tag innan han vågade ta på den.
Både jag och Jimmy fick grisa ner oss innan han tillslut vågade göra likadant;)
Gullunge!
 
Kommentarer
Postat av: e

Snygg du e! :)

2012-09-07 @ 18:10:39
Postat av: mussli

GULLEPRINSEN!!!!!!! <3

2012-09-07 @ 20:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0