Inte stilla en sekund!

Miliam kunde inte somna och vi orkade inte vänta så vi promenerade in till stan lite tidigare!
Väl i stan mötte vi upp Åsa, Ida och Nellie (pappas fru, henner dotter och min halvsyster)
vi gick sen runt och kikade lite och lite senare tog vi även en lunch :)
 
Sen tickade klockan på rätt fort och det var hög tid för att åka och hejja på pappa,
innan Miliam tappade humöret. Det var kul och det gick superbra för dom! Dom vann :)
 
Sen när det var dags att gå hemmåt så fick det bli i racer fart!
Miliam ville att mamma skulle ta ut sig helt! Och det gjorde jag :) Toppen!
Så idag har jag gjort milen.
 
Ikväll är det familjemys och jag ska krypa upp i Jimmys famn så fort det är lugna gatan här hemma!
Men nu ska jag joina Jimmy som sitter i soffan och tittar på blindfortboll (?)
som ni ser på bilden ;)
 

 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0