Just nu

Jag kikar runt på nätet och Miliam läser skvallertidningar ;)
 
Kommentarer
Postat av: en trogen läsare :)

Hej Amanda,
jag ville bara tacka för en riktigt mysig blogg. Vetat vem du är ett bra tag, men vi känner inte varandra, och på nått hörn hamna jag på din blogg. Sedan dess har jag läst varje inlägg sedan innan Milliam föddes. Och jag måste bara säga att jag beundrar dig, tycker det är så skönt att du inte håller upp någon låstasfasad av att allt är perfekt. Utan du skriver sanningen o förskonar inget, berättar om allt det fina i ditt liv men också det som ibland kan vara svårt. Och det beundrar jag! och så måste jag säga att du verkar vara en riktigt fin mamma! och du är en inspiration för unga mammor! stor kram!
(kanske är lite töntigt skrivet men ibland måste man vara ärlig även om det är till främlingar):)

Svar: Hej! Om du visste vad dina ord värmer. Tack så hemskt mycket! Gud, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att det var otroligt fint av dig att skriva det du skrev. Stor kram till dig också!
DearMandie

2012-09-14 @ 14:21:08
Postat av: Mussli

Söta nosen <3 <3 <3

2012-09-14 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0