Lekparken

Eftersom vi har varit iväg hela dagen blev Miliams sovrutiner inte riktigt som vanligt,
och när vi försökte lägga honom vid 5 så ville han verkligen inte sova.
När vi hade försökt i 40 min så var vi tvugna att byta taktik, för att det inte skulle påverka natten.
Hade han somnat runt 6 så hade han ju garanterat somnat senare än 8 för natten.
Så då gjorde vi allt vi kunde för att hålla honom vaken istället.
Det gick bra -  tills klockan blev 6.
Då bestämde vi oss för att gå ner till vår lekpark, men den är inte så rolig för små barn.
Så vi tog bilen till en lekpark en liten bit härifrån.
Ringde Emelie och frågade om hon och Milo ville göra oss sällskap, vilket dom gjorde.
Så var vi där i 30-40 min och sen var båda pojkarna redo för natten.
Miliam fick sin välling och sen somnade han, som vanligt, vid 8 :)
Nu ska jag och Jimmy krypa ner och kika en film! Gud, som jag längtat.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Superfina och mysiga kort <3 <3 <3

2012-09-17 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0