Måste ha kaffe!

Nu är vi precis hemkomna från promenaden.
Miliam sov hela vägen och Jag och Jimmy tog oss sakta fram.
Vi handlade på oss lite fler fruktpuréer och lite annat.
Det ligger en liten butik nära där vi var och handlade,
dit gick vi in och köpte på oss lite till det kommande 1-årskalaset!
 
Nu sover Miliam i sin säng och vi gör iordning lunch.
Resten av dagen kommer vi ligga hemma och glo film.
Köpte även på mig några tidningar som också ska läsas.
 
Mit huvud dunkar fortfarande, men jag börjar misstänka att saknaden av kaffe är boven.
Jag har inte druckit mer än en kopp det senaste dygnet. Jag brukar annars dricka minst 4 varje dag.
Så nu ska jag gå och hämta min första kopp och jag hoppas det kommer göra susen!
 
Tänkte passa på att fixa naglarna idag nu när lillen ändå bara sover.
Det brukar annars alltid sluta med att nagelacket förstörs för dom hinner aldrig torka.
Mm, så får det bli.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0