Missföstånd

Bra natt, dock vaknade Miliam redan halv 6 idag! En timme tidigare än vanligt.
Det kändes lite mindre bra. Men så är det, hoppas inte det blir till en vana.
Han har inte sovit en sekund sen dess, så han borde vara jättetrött(!) men nope.
Han är glad och vill inte sova :) Nej, så då får han var vaken tills han stupar.
 
Idag skulle vi åkt och handlat kuddar till lägenheten.
Men det skedde ett litet missförståd mellan mig och Jimmy...!
hahaha.
Jag ringde honom här om veckan och frågade ifall vi kunde köpa hem 2 specifika kuddar,
som jag så gärna ville ha. Men tydligen så hade jag formulerat mig på ett litet annat sätt,
så Jimmy hade inte fattat att det bara var kuddarna som skulle gå på över tusenlappen.
Han hade fattat det som att jag hade tittat på mycket mer.
Sen har jag gått och klurat på det där ett tag och undrat om det verkligen är värt det.
Men så har jag tänkt att Jimmy har ju sagt att det är okej och då måste det verkligen vara värt det.
 
Jag har ett brinnade intresse för skor, väskor, klockor och inredning.
Och för mig är det verkligen någonting som jag gärna lägger pengar på om jag har möjlighet.
Men nu har inte vi haft möjlighet till det på jävligt länge, men sen nu fanns den plötsligt där
och då var dom här kuddarna det första som ploppade upp i huvudet på mig.
Så jag bestämde mig för att sluta fundera och bara vara glad över att Jimmy hade sagt att det var okej.
 
Men sen igår när vi satt och tittade på tv efter att Miliam hade somnat så började vi prata om kuddarna,
Vad kul att köpa nya kuddar imorgon, sa jag. Ja, verkligen, sa Jimmy...
Hur mycket kostar dom frågade han sen.
Ehm, men alltså det var ju dom där jag har pratat om, du vet..
Nej jag kommer inte ihåg, vilka? sa han sen.
Han fick en liten smärre chock, vilket jag absolut förstår, då vi inte delar dessa intressen;P
Han fick lite dåligt samvete eftersom han visste att jag var så glad över dom.
Men jag gjorde det väldigt klart och tydligt att jag verkligen förstår
och att jag skulle sagt samma sak om jag var honom.
Han vill ju tatuera sig för flera tusentals kr och jag fattar verkligen inte grejen
med att lägga så mycket pengar på det.
Så nu är problemet löst och detta innebär att allt är klart med lägenheten och ni kan snart få se bilder! ;)
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är verkligen förebilder för mig i hur ett underbart förhållande hanterar saker och ting <3

2012-09-11 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0