Missoni + Lindex

Åh, jag är så glad!
Jag har sett fram emot Missonis sammarbete med Lindex och har gått och väntat och väntat.
Så idag när vi är och handlar går jag förbi Lindex och ser att det har kommit ut!
Jag har helt glömt bort tid och dag under helgen.
Men jag som trodde man skulle få armbåga sig fram, det var bara att gå in och plocka.
Herregud om jag hade haft en dotter, då hade hela barnsortimentet fått följa med hem.
SÅ otroligt fina grejer!
Men en scarf och ett paraply roffade jag åt mig!
Gick in på hemsidan och såg att båda var slutsålda där. Så jag hade nog tur.
Kläderna är inte riktigt min stil, men superfina och verkligen ett lyckat samarbete!
Jag är supernöjd över mina nya tillskott :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0