Någon vill mig illa

Det är ganska så uppenbart.

Miliam blev lite grinig på kvällen så vi tog bilen till lekparken.
Jimmy fick lov att följa med eftersom att vi skulle ta bilen.
Påväg dit kör Jimmy in i något som liknar en trottoarkant.
Hela bilen dunsar och vilken jävla smäll. Fuck.
När vi parkerar några meter ifrån ser vi att vi har fått punka.
 
Vi ringde Emelie som bor i närheten av lekparken.
Hon ringde i sin tur sin pappa, som var gullig och hjälpte oss.
Sen åkte vi hem.
Vid rödljuset börjar det lukta bränt gummi och jag ser att det kommer rök bak från bilen.
Jahopp. Då var bakhjulet också paj på något vis.
Jag kan inget om bilar och jag orkar inte bry mig.
Det ända jag vet är att bilhelvetet antingen kommer behöva skrotas eller lagas.
 
Detta kan har varit sämsta dagen på länge.
Jag har tjutit som en tok hela kvällen. Vem fan orkar detta liksom?
Hursom, nu har Linus kommit över på tv-spel och kaffe.
Det var länge sen, så det gjorde iallafal ett fint avslut på dagen.
Miliam sover och jag ska läsa.
Vi hörs imorgon!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Urtrist när bilar inte bara funka.
I allt elände med bilen, så måste jag få säga att det va en kanonfin bild iaf <3

2012-09-17 @ 21:56:46
Postat av: malin

Du får trösta dig med att du är fett snygg!

Svar: haha, tack du! ;P
DearMandie

2012-09-18 @ 13:08:38
URL: http://elisatoldme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0