Ny vecka

Ny vecka -  nya krafter!
Och idag stämmer det. Efter en helg med sjukdom, vakna nätter, besök och sena kvällar
så vaknade jag idag upp helt utvilad och på bra humör. Toppen :)
 
Nu sitter jag och slurpar i mig mitt kaffe och Miliam och Jimmy ligger båda på golvet.
Jimmy bytte av med Miliam så nu är det han som är tokförskyld och har feber.
Sjukt tråkigt men jag är bara glad att det inte är Miliam som fortfarande är sjuk.
Jimmy kräver nog inte samma typ av uppmärksamhet och omvårdnad!
Jag själv har haft ganska ont i huvdet i omgångar och halsen likaså,
men jag känner mig okej där emellan. Mest att jag varit så enormt trött.
Jag vågar inte köra pass på gymmet nu, vill inte att något bryter ut.
Men det blir nog en promenad med Emelie senare.
 
Nu - äggmacka!
 
Miliam och bästisen Milo :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0