Överallt!

Vilken morgon!
Jimmy är påväg för att hämta upp oss,
så jag tänkte att allt skulle vara packat och klart när han kommer.
Men det var lättare sagt än gjort! Herregud, Miliam är som en rakt!
Överallt och ingenstans - på samma gång!
En sekund vek jag blicken och då stoppade han i sig en bit hundmat!
Men det var inget vidare - så det kom upp direkt.
 
Jag har iallafall, på dessa två timmar, hunnit göra iordning mig själv
och sen har jag lyckats samla alla våra saker på ett och samma ställe.
Så nu ska det ju kunna gå ganska fort att packa ner allt när Jimmy kommer.
Just nu sover busen, men jag ska spendera tiden med att dricka kaffe -
för koppen jag hällde upp i morse har ju hunnit blivit kall sedan länge!
 
Förmodligen kommer bloggandet ligga ganska stilla under helgen.
Om så är fallet så hörs vi igen på söndag kväll eller måndag!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0