Så kan det gå!

Idag ska vi försöka toppa gårdagen,
vilket jag tror att vi på sätt och vis kan göra!
Igår var en riktigt bra dag, men jag var helt slut när Jimmy kom hem.
Och Evelyn som skulle komma glömde bort att vi skulle ses:P
haha. Men kanske bäst det, för jag var helt slut på kvällen.
Vi ska ses imorgon istället :)
Men idag har börjat suveränt! Miliam vaknade vid kl 6,
men låg och underhöll sig själv i 20 min innan han fick komma till oss.
Vi låg i sängen till klockan 7, då var det dags att börja dagen!
Jimmy gjorde iordning sig för jobbet och jag hoppa in i duschen.

Miliam kröp runt på golvet och då insåg jag att jag nog
var tvungen att ta ett varv med dammsugaren, så det gjorde jag.
Nu har Jimmy åkt och Miliam sover,
mina ägg står på kokning och jag ska snart äta frukost.

Idag är det långpromenad och babycafé som gäller!
Babycafét var ju flera månader sen, det har ju varit sommarstängt!
Det ska bli riktigt roligt!
Men sen framförallt, så ska jag idag köpa gymkort!
Och det är fan dagens glädje, som jag längtat!
Nu ska har svettas och köras gärnet!

Det är dagens to-do :) Jag är säker på att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0