Sjuka män

Kan nog vara bland det jobbigaste och mest irriterande som finns!
Tänk på det, ni som är singlar. Det är något ni ska vara glada att ni slipper!
 
När man är trött och precis tagit hand om ett sjukt barn så har man inget tålamod över.
Eller jag ska väl bara prata för mig själv.
Stackars Jimmy får inte mycket medlidande från min sida idag,
jag kan inte hjälpa det men jag blir mest sjukt irriterad på hans hosta och rinniga näsa.
haha, låter ju jättehemskt. Men det är bara för att jag är bitter.
Men han behöver inte göra ett knop här hemma idag -
så den ända ni ska tycka synd om idag, det är mig. För det gör nämligen jag själv.
Jag önskar med att jag låg nedbäddad under ett täcke och också hade en legitim anledning
att frånsäga sig pysslet runt MIliam för en dag. Men som vanligt är jag frisk.

Får man vara lite arg på det? Och önska att man kanske hade lite feber?
Skitsamma, jag är grymt arg och jävligt bitter.
 
Jimmy försöker hjälpa till, men jag bara surar idag.
Gör han inget blir jag sur och erbjuder han sig blir jag sur.
Idag orkar jag inte vara en bra flickvän. Idag går all energi åt att vara en bra mamma.
 
Nej nu ska jag gå och sprida min dåliga energi i huset, igen.
Kommentarer
Postat av: Mussli

Hahahaha...tur att ni är ni och att er kärlek klara absolut mer än många andras :)

2012-09-17 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0