Status

Febern ligger på 38.9 och han får upp allt jag försöker stoppa i honom.
Fan också.
Det postiva är att han inte är lika "borta" som förra gången.
Men å andra sidan var det såhär det började då med.
 
Var en sväng till affären förut.
Jag köpte på mig lite fruktpuréer som jag vet att han älskar,
samt nya nappar och en hårborste, det kändes skönt i mammahjärtat:)
Hur knäpp får man vara? jaja, nu är han sjuk och det kändes som han behövde en borste!
 
Nu ligger älsklingen och sover i sin säng och jag har precis hängt upp allt som blivit nerspytt.
Kläder, lakan, kuddar, stolsdynor och en tvkontroll.
Hoppas er onsdag överglänser min!
Kommentarer
Postat av: Mussli

Om du visste vad jag tycker att det är tråkigt att jag smittat mormors lilla älskling <3
Jag finns här om du behöver hjälp med något min underbara gumma <3
Håller tår och tummar att det vänder snabbt denna gången!!

2012-09-12 @ 19:23:24
Postat av: bessy

fy! jag lider med dig vännen. Har samma jobbiga känsla på kvällarna, framförallt när jag är själv! Hoppas lillaman kryar på sig snabbt! Jag kanske ringer dig i eftermiddag om jag hinner annars hör jag av mig imorgon! KRAMAR I MASSOR

Svar: Saknar er Jessica! Vi måste ses snart. Tack för dina värmande ord! tusen kramar till er!
DearMandie

2012-09-13 @ 10:41:41
Postat av: Nellie your sistaaah

Stackars mille! :( hälsa från moster!
Ang ny hårborste: du glömde din hos mig och miliam har glömt en leksak ;) <3

Svar: det ska jag! Han hälsar nog tillbaka :) jaha! Vad bra. Det får vi ta nästa gång vi ses :) <3
DearMandie

2012-09-13 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0