Storan

Herregud, vilken underbar middag vi åt idag!
Det blev trerätters på restaurang Storan, som min bror önskade.
Innan dess hade vi varit iväg och handlat två prensenter till honom.
En hood och en t-shirt från ripcurl. Han blev jättenöjd :)
 
Till förätt tog vi alla vitlöksbröd, rätt säker på att ingen ångrade sig!
till huvudrätt tog jag canneloni past med räkor, kräftstjärtar och fänkål, MUMS!
Och sen lyxade vi såklrart till det med efterätt, en otroligt god cheesecake!
Och till det drack jag ett gudomligt rödvin som jag glömde fråga vad det hette.
Riktigt lyckad födelsedagslunch/middag!
 
 
Kommentarer
Postat av: Mussli

Underbart härligt att få denna stund med mina käraste <3 <3 <3
Och maten...ja, den var bara TOPPENGOD!!!!!

2012-09-30 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0