Svårt att sova

God Morgon!
Åh, vilket fint väder det är idag :) Då blir man glad.
Vi fick kämpa någon timme eller två igår för att hålla Miliam vaken till 8.
Men det gick och han somnade på klockslaget:)
Efter det plockade vi iordning på alla leksaker och sen bäddade vi ner oss i soffan.
Lite kvällslyx i form av melon gjorde vi iordning och sen tittade vi på efterlyst.
Usch. Fy. Fan.
Jag grät så det bara rann ett tag där alltså. Jävla äckliga idiotjävlar det finns. Usch.
Jag hade skitsvårt att sova,
hade så ont i hjärtat av historien om pojken som blev misshandlad och sen tänd med eld!
Men det gick tillslut.

Miliam vaknade vid 6 med låg och drog sig och underhöll sig själv till 7(!) Då gick vi upp.
Efter frukosten började jag dammsuga golven,och ni vet när man börjar...då ser man allt!
Så skåpen fick bli lite extra putsade på idag också.
Men nu är det dags för Miliam att sova igen och jag ska ta mitt kaffe!
Kommentarer
Postat av: Mussli

Vidrigt var det verkligen !!!
Låter som en underbar morgon <3

2012-09-06 @ 13:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0