Tjoho!

Hej där!
Igår blev det stan med Malin hela dagen och hon kom även över senare på kvällen igen ,
så igår var en Malin-dag.
Därav inget bloggande. Men alltså, jag tycker inte om nya blogg.se
men det är ju bara för att jag inte har vant mig!
Bara att ge det tid, I guess.
Sen gav jag mig på att ändra min design...men hejdå, jag suger...
haha, måste prata med Isabella ;P Hon är grym!
Ser ni inte den nya designen - tryck F5.

Miliam ligger och sover för tillfället, men så snart han vaknar
ska vi promenera in till stan och byta/lämna tillbaka lite kläder
som jag köpte igår. Jag köpte 3 skinnbyxor/leggings,
för jag kunde inte bestämma mig vilka jag ville ha helst...
sen när jag kom hem bestämde jag mig för att behålla alla...
och nu vill jag lämna tillbaka alla istället...herregud, jobbigt!
Men jag ska fundera ett varv till så får vi se :)
In till stan ska vi iaf för jag är säker på att lämna tillbaka ett par!

Sen senare ska jag träffa Emelie och Milo:)
Och ännu senare komma Evelyn hit!
Härlig dag! Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mussli

Tycker att nya bloggen är toppen och snygg, saknar bara dina fina bilder överst :)<3

Svar: Tack tack :) Ja, jag ska fixa nya snart! <3
DearMandie

2012-09-04 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0