Uppe själva

Ja, idag gick jag och Miliam upp så tyst vi kunde så att Jimmy fick sova vidare.
Kvällen blev jättemysig igår, dock var vi båda så himla trötta så vi gick och la oss tidigt.
Men det är sånt man uppskattar dagen efter, när man vaknar utvilad och pigg!
 
Miliam har fått sin gröt och jag mitt kaffe. Frukosten dukar jag fram när Miliam ska sova!
Då tänkte jag väcka Jimmy också för vi har tvättid vid 8. Tänkte att ni gärna ville veta det?
Haha. herregud. Ibland får jag såna här slängar av osäkerhet ang bloggandet...
det känns ibland så larvigt när man kommer på sig själv att sitta och skriva om dom mest
ointressanta sakerna som finns! Kul för er att veta liksom. Haha, jaja.
Jag älskar att skriva, så att blogga passar mig perfekt.
Det är så roligt att titta tillbaka efter några år. Ett perfekt sätt att bevara minnen på.
 
God Morgon på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0