Dag två

Idag är andra dagen i personalrummet.
Imorse vaknade lillen vid halv sju och vi har haft världens gosigaste morgon, men som jag misstänkte var det lite svårare att gå ifrån idag. Egentligen inget märkvärdigt mer än att han igår fullkomligt struntade i mig men idag vände han sig om och gav ifrån sig ett litet pip. Men så tog Eva upp och pipet upphörde.

Nu kom Eva in och sa att jag kunde ju lika gärna gå hem en timme och vänta, eftersom vi bor så nära. Hon verkar klok så jag tror nog att hon kände att hon behöver träna upp mig lite med. Så Hon slipper trösta två grinande barn i knät ;)

Nu är jag hemma. Märkligt. Väldigt märkligt.

Kommentarer
Postat av: mussli

Mormors gosekille <3

2013-04-18 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0