Senaste tiden

Jag kikar in här lite då och då!
Passar mig perfekt att ta ett avbrott lite då och då för att skriva av mig lite.
Älskar att skriva, har alltid gjort och kommer förmodligen alltid att göra.
Vore allt så enkelt så skulle författaryrket vara rena drömmen!
Går mycket i jobbtankar just nu.
Vad vill jag göra? Jag har liksom ingen aning längre. Eller jag kan inte bestämma mig för en sak, rättare sagt.
Jimmy ligger ju ett år före mig på den fronten kan man ju säga.
Han har jobbat och kommit underfund med vad han vill bli.
Men jag å andra sidan har inte hunnit jobba och vet därför inte alla vad jag vill göra. Eller jo, jag har jobbat. Med ungdomar, hamburgare och äldre...
Men det är inget som lockar speciellt mycket just nu.
Ja, vi får se. Men jag ogillar verkligen att vara så kluven och ovetandes.

Till något roligare!
Lägenheten blir sakta men säkert mer och mer klar och vårt senaste tillskott var matgrupp och en vardagsrumsmatta!
Och så har vi möblerat om lite i vårt sovrum och i v-rummet.
Nu är det resten kvar;)

Träningen....blä. Har inte haft tid alls. Och denna vecka vart jag dålig i halsen. Men jag satsar allt efter Miliams inskolning! Då jävlar finns det tid för mitt! Skräckblandad förtjusning det där med förskola. Hoppas allt går bra, men det tror jag. Förskolan är vi iallafall supernöjda med:)

Idag jobbar Jimmy och vi for till mamma. Här har vi sprungit ute och röjt med kastruller inne:)
Ikväll blir det taco, som igår.
Men det är något jag inte kan få nog utav!

Nej nu ska jag vila ögonen lite, medan mr också vilar❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0