Kärlek

Ändrade planer, känns okej.
Men ändå det som känns bäst.
Bara synd att jag ska övertänka allt,
och oroa mig för skitsaker.
Vad vi har bestämt och vår vardag rent allmänt är ju väldigt bra!
Vet inte varför jag stressar.
Behöver bara stanna upp och njuta nu.
Innan nästa projekt börjar.
Jag är dålig på att bara vara i nuet.
Nu är det flytt i första hand.
Men skolan får vänta, på rätt tillfälle.
Och det var allt annat än ett lätt beslut att ta och jag vet alla nackdelar men också fördelar med att skjuta upp den.
Men denna gången fick hjärta styra över hjärna och jag bestämde att köra på det som kändes bättre, även om det kan tyckas smart att plugga upp betygen.
Men det går ingen nöd på oss och verkligen inte på mig.
Och tycker man att det är dumt, märkligt och osmart så ber jag dessa personer att hålla det för sig skälva, för jag varken vill eller orkar höra det.

Kommentarer
Postat av: Karina

Man ska göra det som känns bäst! Resten löser sig alltid! Saknar er godingar! Kram

2013-02-02 @ 11:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0