Rastlös

När vi är på g med något nytt i livet så blir jag ofta väldigt lätt rastlös. Konstig kombo kan tyckas, men det handlar egentligen om att jag ääälskar när det sker lite förändring! Och när det är något man tycker är så kul så vill man aldrig sluta dona och fixa. Det avsikt enda jag gör vid sidan av Miliam just nu är att kika, tänka, beställa, köpa och planera inredning. Och gör jag något annat kan jag inte slappna av och ligger fortfarande och tänker på bord, speglar, gardiner osv.
Enda nackdelen är min förbaskade huvudvärk och i längden blir det lite jobbigt att hjärnan inte kan stänga av och koppla av. Men det har varit en kort period som varit tankemässigt jävligt intensiv, så inte så konstigt att kroppen reagerar. Rastlösheten ger mig extra pepp till träning! Jag har spikat in 3 pass och två gym denna vecka! Och jag hade ändå gärna gått idag med. Energiiii!! Nu längtar jag som en tok, nästa vecka flyttar vi!!! Skynda!!!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nu ska doktor sambo tala om en sak för dig. Huvudvärk löser du bra genom att använda dina FENDI(?). Och får jag, så omformulerar jag ordet rastlös till förväntansfull och ivrig :) Kyssar i tusen älskling. Saknar dig!

2013-02-06 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0