Stress

Kunde inte bestämma mig för om jag skulle sova eller blogga.
Har så jävla mycket i huvudet just nu.
Tänkte att det kunde vara skönt att skriva lite.
Jimmy jobbar jämt och jobbar han inte så har han haft andra ärende stup i kvarten. Jag har haft miliam själv typ en vecka. Jag är helt slut. Mina få lediga timmar har jag varit på gymmet, för att komma iväg och tänka på annat. Vantrivs verkligen i lägenheten nu bland alla flyttkartonger och allt stök, så det är skönt att åka iväg. Men kroppen är helt död efter alla timmar där borta. Skönt, men för tillfället bara jobbigt! Kroppen värker, huvudet värker och jag har mått illa i flera dagar. Fått pissdålig hy och på allt det har jag världens mensvärk!! Fyfan för att må såhär. Det är dom här dagarna man vill dra täcket över sig, men det går inte. Stackars miliam måste få leka och busa iallafall. Denna dubbelvardagen får mig att tjuta ibland.

Kommentarer
Postat av: mussli

Ja,dessa dagar vill man helst bara få överstökade....det sköna är att med lite distans så brukar man kunna le lite åt dom oxå..om inte annat kan man ju hånle åt dom :)Puss och kram från mig till dig <3

2013-02-12 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0