Upd.

Det packas och stökas här hemma och vid sidan av det säljer jag av lite möbler och kläder! Alla möbler är tingade :) trodde aldrig det skulle gå då fort! Gud så skönt! I helgen lämnar vi in bilen på lagning och det känns toppen att snart ha en fungerande bil igen!! Herregud då kan man liksom börja leva lite utanför hemmet igen. Och så får jag fler timmar med älskling, som ju ny ägnar massa timmar åt onödig pendeltid till och från jobbet. Hopp nu kommer snart en kille och köper ena hyllan och efter det återgår vi till att packa! Det är ju faktiskt ganska roligt att packa, jag hittar så mycket jag hade glömt bort att jag hade!

Jag säljer dessa skor och jacka! Hör av er vid intresse! [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0