Barnrum

Som många av er redan vet så flyttar ju vi den 1a mars!
Jag tror jag spricker av längtan just nu.
Vi flyttar en liten bit närmre stan, men bara lite.
Det roligaste är att vi kommer närmre ett "centrum" och närmre Miliams vän Milo m familj.
Och såklart att det är en trea!
Japp, vi har bökat i en 2a alldeles för länge nu.
Visserligen en väldigt stor två, men just nu spelar inte det någon roll.
Vi behöver ett till rum!
Sen en månad tillbaka har jag och Jimmy sovit i varsin soffa,
då Miliam sover bättre när han sover i eget rum. Jimmy både reser sig och pratar i sömnen.
Hur som helst!
Vi har inte gjort något i packväg, MEN alla inköpslistor är skriva och noga bearbetade!
Jag ääälskar inredning,
och hade det inte varit för den tuffa utmaningen att komma in på konstfack
hade jag satsat allt på att bli inredningsarkitekt!
Varje vaken minut som inte spenderas med Miliam planerat hur alla rum ska se ut.
Roligast av allt är ju såklart Miliams rum.
Herregud. Jag har drömt om att inreda barnrum i 100 år känns det som!
Jag har alltid drömt om barn och lika länge om barnrum! haha.
 
Det har kliat rejält i fingrarna, så lite är redan införskaffat!
Men resten tar vi när vi flyttar (order från mannen)
Som jag längtar!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0