18 mars

22 år - ganska tråkig siffra att fylla. Men en skön ålder att vara :)
Är helt galet tacksam för alla fina gratulationer som trillat in under dagen!
Tyvärr jobbar Jimmy idag, men han gav mig ändå sovmorgon imorse <3 finis.
Men jag och Miliam gick till öppna förskolan, det var länge sen vi var där sist.
Nu ligger han i sin säng och sover, jag tänkte passa på att klicka hem lite vårnytt.
Både till lillplutt och till mig själv.
Eftersom han börjar dagis snart så behövs en lite större uppdatering.
 
Nella kommer hit om en stund! Det var länge sen nu, eller nja, men för att vara oss (!)
så det ska bli jätteskoj :)
Nu ska jag kika runt ch sen hoppas jag hinna vila lite innan Mr vaknar.
 
 
 
...Hittade några gamla bilder på dig, gumman:) Jättevacker!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0