Jisses

Det var några dagar sen jag var här. Flera veckor faktiskt. Men vi har haft fullt upp, minst sagt! Senast jag skrev var vi mitt upp i flytt, jobb och bilbesiktning. Bilen gick igenom och vi har kommit iordning i lägenheten. Jimmy har gått över till att jobba timmar. Det passar oss också väldigt bra. Då kan vi styra lite som vi vill med hans tider. Men senast tiden har det varit mycket på jobbet och han har jobbat i stort sett hela tiden. Han fick ihop 170 timmar på ca 2 veckor. Så jag har packat upp lägenheten by myself. Men allt har gått över förväntan. Miliam och jag har haft så sjukt mysiga veckor! Det är mest Jimmy som tyckt att det varit jobbigt att vara ifrån Miliam så mycket. Men vi skulle ju kunna tacka nej till jobb, men vi känner att det känns helt okej med några intendiva veckor. Då kan vi roa oss i sommar och Jimmy får lite mer kött på benen tills det är dags att börja plugga. Nu kommer 3 riktiga killer-veckor med jobb dygnet runt, men sen så! Det blir skitbra.

Sen har ju Miliam fått dagis nu. Jag skulle kunna skriva sjuhundra rader om detta och alla svängar fram och tillbaka. Men nu känns det bra och dagiset ligger 100 m från vår dörr, ganska härligt!

Träningen, ja det blir som det blir. Finns ingen chans att hinna just nu, men så fort tillfälle finns så kör jag. Det är helt okej.

Ja, massor händer och livet känns underbart! Bättre än någonsin! Vi har världens goaste son och varje dag blir jag så stolt över saker han säger och gör. Älskade bebis.

Ja här finns inget att klaga på! Och snart fyller jag år så då ska jag klura lite på vad vi ska hitta på :)
Skulle vara mysigt med en tjejmiddag eller liknade.


Kommentarer
Postat av: mussli

Ååååå, va kul att se dig här igen gumman♥♥♥....sååå fina o mydiga bilder♥♥♥

2013-03-11 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0