Krock

Så skrattretande! Det är snart fyra veckor sen vi flyttade hit. Första morgonen vi sov här vaknade jag upp med världens mensvärk och jag hann precis säga "gubben kan du ta Miliam, jag har så sjukt ont" innan Jimmy fot upp på toa och spydde. Då hade han blivit sjuk. Jahopp!
Idag vaknade jag av att jag mådde fruktansvärt illa men vi gick upp tillsammans eftersom Jimmy ska jobba 2 dygn. Jag försökte få i mig frukost men det gick inte och jag skulle precis lägga mig. Då spyr Miliam över hela sig och hela bordet! Jahopp.
Ingen rast, ingen ro. Jag har inte varit sjuk en enda gång sen vi fick Miliam! Men så fort jag nämner orden så mår någon annan värre.
Bebis har tänder på g och humöret är inte på topp. Mammas lilla hjärta ❤
Usch det måste göra så sjukt ont.
Just nu vill han helst stå och bita på soffan. Men vi gosar och myser och försöker göra det bästa av situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0