Speciella ögonblick

Idag dunkar vi musik här hemma. Det vankas storstädning då vi väntar gäster! Idag kommer neo-vännerna minus fadern i familjen. Det ska bli så himla mysigt! Båda barnen har ju vuxit en massa och mycket har hänt sen vi sågs sist.
Sen lite senare kommer pappa m familj hit en sväng, det var också en himla tid sen vi sågs! Ska också bli roligt :)

Åh, nu spelas Metallica. Det är något så otroligt speciellt med deras musik. Det var ju den jag hade i öronen 24/7 när jag var yngre. Deras musik påminner mig om så mycket jäkla roliga och fina minnen. Ett av mina största och bästa ögonblick i livet var när jag såg dom för första gången. Glömmer det aldrig. Jag var där tillsammans med min bror i h när dom sprang ut på scen så bara sprutade tårarna. Helt otroligt.
Nu för tiden lyssnar jag knappt på dom längre. Lyssnar sällan på musik, tyvärr. Men det blir lite mycket ljud när man har en tjattrig 1åring hemma. Och på gymmet är det annan typ av musik som peppar mig. Jag vet inte, men jag blir lite nostalgisk och sentimental av att lyssna på Metallica nu för tiden, så tillfället måste vara rätt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0