Spontan trip

Ja det blev det verkligen för mig och Miliam igår.
Vi hade räknat med att Jimmy skulle komma hem från en helg med fotboll i Sthlm och några dagar hos sin mamma.
Men istället för att han kom hem i söndags åkte vi hit. Jimmy fick sanslös magkatarr och fick sjukskriva sig, så vi drog slutsatsen att det skulle vara smidigt att vara här och samtidigt få lite hjälp med lillen osv :)

Nu är Jimmy bättre och jag med, efter att ha haft fruktansvärda magkramper i fredags. Typiskt! Och i fredags åkte även min vän Emelie in efter att vi ojjat oss i kapp och nu har hon konstaterad njursten. Fy fan.

Och miliam har haft världens krupp och har börjat vakna strax efter 4 på morgonen. Så det händer en hel del, det ska man inte klaga på....dock skulle det vara lite roligare om det var bra saker!
Men nu har vi det bra, ikväll åker jag och svärmor och fixar våra naglar bl.a. :) och till helgen åker jag och Miliam ner mot Småland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0