Egentid

Miliam somnade efter att jag fick avbryta ett första, mindre lyckat försök att natta honom. Han fick hjälpa mig att skura golven och efter det var han helt slut och somnade utan problem.

Det var länge sen jag uppskattade att bara vara själv. Jag får ju ganska mycket av den varan och har fått det under 18 månaders tid. Det är otroligt hur länge jag ändå älskade min egentid förr. I dagsläget är jag så sjukt trött på att vara själv! Jag har mina rutiner. Hänger upp tvätten jag satte igång tidigare på dagen, efter att jag plockat ner den torra som hängt över natten. Tvättar ansiktet. Dricker ett glas vatten, lägger mig i sängen och slår på tvn. Och på tvn finns sällan något bra. Fyfan vad dåliga program det går just nu.

Nej, min egentid är härlig när jag tränar. Resten är jag bara trött på. Det ända positiva är att jag får sakna Jimmy så ofta att jag aldrig behöver tröttna ;) haha. Fast det är ju lite halvt sant såklart. Alla tröttnar ibland, jag med. Men just nu vill jag helst ha honom vid mig mest hela tiden.

Imorgon kommer han iaf hem och är sen långledig igen! Tjiho :)
Nu...tv....sen, sova? Jippi.

Två favoriter i kameraarkivet ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0