:)

Vi har haft adam på besök här ikväll och just nu är killarna ute och åker bil.Jag själv har hängt upp tvätten och skrivit handlingslistan till imorgon! Älskar att storhandla och extra roligt kommer det bli imorgon, för det blir första gången vi handlar när miliam inte är med, vilket innebär att vi inte behöver skynda och vi båda kan vara lika delaktiga i maten :)

Kvällen med miliam slutade i alla fall jättebra. Så skönt! Han delade ut pussar till höger och vänster, något som vi så gärna tog emot. Det blev ett mysigt avslut på dagen och nu känns allt bra igen.

Även om dagen varit riktigt jobbig och slitig så hittade vi faktiskt en lucka och lyckades hålla m glad medan jag fick köra gärnet på gymmet. Jag kan säga att när huvudet värker så jävligt och hela kroppen bara skriker NEJ så känns inte gymmet så lockande. Men Jimmy samlade ihop sig och peppade upp mig, något jag bett honom om men som jag verkligen inte hade förväntat mig av honom just idag.

Väl hemma, som alltid efter träningen, energifylld till tusen, så lyckades jag även genomföra en efterlängtad dammsugning både på och under mattor och bord. Fan vad skönt. Samtidigt passade killarna på att ta ett bad.

Tittar man på det så genomförde vi dagen jävligt bra men fan inte smärtfritt. Rent känslomässigt hade vi nog båda gärna legat under vart sitt täcke och grinat en stund, men det gäller att försöka hålla ihop så gott man kan för hinner man känna efter för mycket är risken att man inte orkar ta sig igenom dagen.

Det låter hårt. Och det är precis vad det är att vara föräldrar ibland. Jävligt hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0