Från och med idag

Länge sen, nu igen! Appen krånglar lite då och då. Jimmy har varit ledig i två veckor. Jag sträckte mig i bröstmuskeln och har inte kunnat styrketräna. Så vi har ätit massa gott och jag har varit ute på ett par löprundor. Nu är sockerabstinensen påtaglig och jag måste skärpa mig!! Jag har inte gått upp något, men jag mår mycket sämre. Trött och sötsugen hela tiden! Nu är det stenhårt. Tog sista glassen idag. Jag var utan skit i över ett år- jag klarar det igen! Det var lättare att vara motiverad när man såg ohälsosam ut, tyvärr. Men nu finns inga mer ursäkter.

Detta kommer nu bli en matdagbok!
Bloggen höll mig peppad sist. Start imorgon. Bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Detta kommer du klara galant! Är så stolt över dig

2013-05-25 @ 17:05:40
URL: http://elisatoldme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0