Update

Jag suger på det här med blogg just nu, tid finns, kanske mer än det gjort på länge. Dock går den tiden till så mycket annat än att sitta vid datorn. Låter klokt och vuxet. Men fullt så klok som jag låter är jag inte - istället toknördar jag instagram.

Hur som helst, vi gör mycket just nu! Jimmy har gått över på vikariat igen då han fick ett superbra schema, vilket kommer innebära mycket ledig tid tillsammans :) toknöjd!

Miliam klara dagis utmärkt, men inte lämningarna. Men det har inte gått så lång tid ännu. Hans sovrutiner är dock kaos igen. Han vaknar ju alltid tidigt, men 4 känns liiiite väl.

Men solen skiner, jag har äntligen fått tid för massa träning och vi spenderar timmar ute varje dag och myser i sandlådan! Just den här tiden har jag längtat efter sen den dagen jag fick veta vi väntande barn ❤ utelek, samtalen, middagarna, skratten, blickarna, hyssen och dom hjärtliga och ömma kramarna och pussarna. Min fina fina Miliam❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0