Vilken dag

Ja, vilken dag! Den har gått i ett. Nu ligger miliam och sover för 711 gången idag. Och jag ligger och funderar kring mitt nyfärgade hår. Det blev inte riktigt som jag ville och visade på bild, så därför ringer jag upp dom imorgon och ber dom göra om. Gärna en annan frisör dock, då det uppstod lite panik när jag ser rök komma från mitt hår?! Nae, nu har jag dissat min kära Lotta (frisören jag jämt går till) två gånger pga hennes dyrare priser. Men ingen av dessa gånger har jag blivit nöjd och förra gången fick hon ändå fixa det tillslut.

Jaja, fint ska det bli och det är inte mycket som behöver åtgärdas. Lite slingor. Det blev en alldeles för tydlig kant som dessutom hamnade alltför långt ner.

Nu checkar jag ut! Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0