Vinden vände

Som en stucken ballong. Orken gick helt ur mig. Jag skippar träningen idag. Kör ett morgonpass och kanske även ett kvällspass imorgon. Istället förbereder vi oss för filmkväll här hemma. Men onyttigheterna får hålla sig borta. Som lite extra motivation har jag idag rensat lite och plockat bland mina sommarkläder❤ för första gången på flera år längtar jag efter att få bära lite tunnare och kortare kläder:)

Fick en så otroligt fin strandtunika av min mormor efter en resa hon gjorde till något far away land som jag tyvärr inte minns just nu. Men den är gudomligt vacker! Den gör sig ingen rättvisa på våra svenska stränder. Längtar efter en utlandsemester snart! Om inte för tusen andra anledningar så för att kunna lysa i tunikan ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0